Hos Nordium sætter vi en ære i at være til stede for vores brugere. Vi kender til frustrationen ved at stå med et akut problem, som først kan løses på den anden side af en lang mailkorrespondance med en supportafdeling. Sådan er det ikke hos os. Ringer eller skriver du til os, løser vi dit problem med det samme. Vi svarer også gerne på spørgsmål og kan også hjælpe dig godt i gang med at bruge vores platform. Det vigtigste for os er, at du har en god oplevelse med Nordium.
Kom godt i gang med Nordium
I vores supportartikler nedenfor finder du guides til din opsætning og svar på typiske spørgsmål. Finder du ikke, hvad du søger, er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon.
Tilføj dine klienter til dit klientoverblik og hold styr på noter og aftaler.
Sikkerhed og GDPR
Nordium lever op til de højeste sikkerhedsstandarder, så du trygt kan føre journal på dine klienter og opbevare personfølsom information.
Lær Nordium bedre at kende
Skriv dig op til vores nyhedsbrev for behandlere og modtag information om, hvordan Nordium kan hjælpe dig og din hverdag. Du kan framelde dig igen til enhver tid.